Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Helaas kan er ook wel eens iets misgaan. Op items uit de webshop zit daarom 2 maanden garantie (de graantje gaat in vanaf de datum waarop het item is aangeschaft).

 De  garantie geldt niet wanneer:
– Je items zelf hebt gerepareerd of door iemand anders hebt laten repareren.
– De geleverde items onzorgvuldig in gebruik zijn genomen.
– Je onzorgvuldig om bent gegaan met de gebruiksaanwijzing op de website.

Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, laat dit dan zo snel mogelijk aan ons weten. Stuur een mailtje naar info@winkeltjevolgeluk. Met daarin je aankoopbewijs en foto’s van het item. Indien je tijdig contact met ons opneemt, doen wij ons best te kijken naar een goede oplossing (dit kan zijn: een reparatie of een vervanging van het product).

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@winkeltjevolgeluk.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.